About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, September 17, 2008

Rizqi dah start makan

Gambar first makan

Rizqi dah start makan lebuh kurang 3 minggu lepas..biler tengahari gelisah jer..hah ko aku bagi dia makan nestum..senyum..tidur nyenyak..aku bagi nestrum red brown..

comotnyer mulut...


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

9 pesanan:

MAMA IQA said...

wah..dh blaja mkn ye rizqi ni..geram tgk pipi dia..gebuuuusss

re:slmt berkenalan jugak..tq la ye sudi jengah blog saye..meh kite exchange link..

Cik Puan Mimi said...

ina, anak2 mimi pun suka nestum beras merah ni.. sedap agaknyakan..

makin gebus + montel ler si rizqi ni nanti.. eh dia dah meniarap belum?

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

Mimi : dah meniarap..tapi gaya ala2 tak ndak meniarap jer..tak kerap la..

lieya_latif said...

wah kak iena ...si encem boy ni dah start makan yeak...ermm bertambah2 le semangat pas ni...takpe2 yg penting ati die puas sebab perut kenyang....same mcm mia laaa...dulu mase umur 4 bulan...cam tak cukup susu jek so bagi nestum terus okey...tapi tak infom doktor pun takut doktor bising nanti....he he he he

Nur a.k.a admansyah said...

comey laa dak 2 org nie! Rizqi.. cantik nama tur! Thanks visit 3A, nanti kita saling kunjung-mengunjung ya?

Salam dr I (akak ler kott gue nie)

Sham Ummi Echa said...

hi iena..salam prkenalan gark..
tq sudi singgah blog kiter.. kita tukar link yer..
ambam nyer rizqi ni.. comey bangat.. besnya da ada sepasang kan.. hmm

MommyNajeeb said...

waa..da start makan. najeeb dulu masa baru belajor makan bagi nestum beras putih dgn susu ibu ..memula tu nangih gak la sebab x biasa kan..lama2 semua pun suka kecuali yg base gandum. pasni rizky mesti bertambah bam-bam..

`aza`~ummie afiq~ said...

waahh...waahhh...cedaaappnyeerr rizqi makan nestum :)...lepas ni mari kita tengok kegebuan & kemontelan rizqi yeerr...hehehe esok2....tak cukup dgn nestum...sure nak bubur pulak... :)

Hirda Ibrahim said...

makin semangat rizqi ni. hardy pun dulu umo 5 bln aku dh sumbat nestum. baru dia senyap skit. kalu x sian derang... laparrrr...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...