About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, September 17, 2008

Buka posa kat Everly Resort Hotel,Melaka.

Air terjun yg buat mulut jannah terlopong..mater terbeliak..
Ahad lepas, aku teringin nak makan buffet kat hotel..so hubby aku pun setuju..lagipun dia tengah survey hotel untuk buat family day..maklumlah hubby aku pengerusi badan kebajikan..aku lak jadi naib pengerusi..lawak betullah dia orang ni..tak der org lain nak dipilih...

So kitaorang bercadang nak p hotel everly resort tanjung keling melaka..aku yg recommend kat hubby sebab kan aku dah p kursus network hujung bulan ogos hari tu..kami bertolak dari rumah kul 4 prg..tak sempat nak singgah JJ sebab hubby kata banyak dia nak bincang ngan sales manager hotel tu...
Rizqi maintain jer..Tutup ngan bantal..silau

Budak aktif di bulan posa..

Sampai jer kat hotel dalam kul 5..sambil aku discuss ngan org hotel tu, aku layan jannah ngan rizqi..bawak dia jalan2 kat swimming pool ngan taman..cian jannah tak leh mandi pool..tak larat nak layan jannah dengan dokong rizqi yg bam2 tu..

Jelingan manjer..sayang ini budak..sangatlah aktif..berlari sana sini..maklumlah tak posa.. kacau abah mase tengah discuss.. Rizqi dah bosan duk dlm stroller.. Paksa abah bergambar...
Habis discuss terus berbuka posa ..tapi aku ngan hubby p sembahyang maghrib dulu dan salin baju jannah..aku pegang rizqi, hubby pegang jannah..dalam surau lagi rizqi dah tertidur sampai kul 8...memang selesa dan aman damai aku nak makan..
nyenyaknyer..dalam surau dah tidur..
Pas tu terus p restaurant p makan..so far ok lah makanan dia..boleh tahan lah banyak choice..harga pun Ok..RM35 dewasa sorang..ada nasi tomato. sate, steak, ikan bakar, roti canai, dan mcm2 lagi ler..rugi bawak aku ni..aku ni tak kuat makan..dudukkan jannah dalam baby chair..hubby aku kata baby chair ni lesen jika jannah buat bender2 yg memalukan seperti pecahkan cawan dll.. ye ker??..Si Jannah tu lak tak rabis2 nak "yem " (aiskrim)..lepas dah kenyang berlari sana..berlari sini..pandai pulak cari kawan tu..
Gerai kat hotel..Nasi tomato aku..ni jer yg aku berani amik gambor..itu pun semua org dah pandang..ek eleh..dalam banyak2 food yg ader, aku leh makan jemput pisang ni dekat 15 biji..keh..keh..Budak tak posa yg tengah berselera makan...semua nak..makan sate..dapat pun makan yem(aiskrim)..
Rizqi dah angkat kaki..dah tak selesa..mana tahan tengok org lain makan...

Sebelum balik kitaorg survey bilik ngan dewan seminar..pastu balik, sampai umah dalam kul 10.30 mlm..
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

☆ lieya latif ☆ said...

kak, wah2 cam berantu jek dok gi makan kat everly resort ni...tapi mmg sedap pun...mase lieya kursus asas PA seminggu kat sane, mkn mmg best...zana betul tak?...he he he he mmg tak hingat le nak diet time tu...bedal makan jek...dah le food die mcm2.....

kak, shomel tgk gambar jannah pakse ayah die begambor tu...ganas tak hengat tarik muke ayah die...he he hehe

eija28 said...

situ makan mmg best kak eina...eija kursus kat sana 3 hari...mmg mkn x hengat lor....tp nak dok kat hotel tu tobat lor...sbb ada citer ngeri di sebalik hotel tu....x mungkin aku jejak ke sana lg..

Anonymous said...

kak ina patut la fp jarang upadte rupanyer dah beralih arah...makin lawa jannah yer..xleh jadi nie nnt azie pn nak beralih arah fp kekadang lembab..

Hirda Ibrahim said...

ni kat mana aa iena?
time aku dok study kat mmu melaka dulu aku selalu pi buffet kat hotel yg dkt dgn mahkota parade... hahhaa... student kayo time tu...

Anonymous said...

syoknyer dianyer buffet spread concept gerai. harga pun not bad makanan mcm2 ada..menarik-menarik..kalolah kami dok kt area situ mesti nak gi jugak..
Jannah makan yem cermat je..kalo najeeb kotor semua muka dgn baju..hihi

Unknown said...

awww seksinyer jannah di bulan pose.. hehehe.. oo jannah suka makan yem ek.. sama la dengan farhan, sikit2 nak asekem.. tapi siap bagi syarat, nak asekem ijau.. hehehe

best gak kan makan2 kat situ, sama la aku ni, malu wei nak amik gambar makanan2 kat situ, cam poyo jer rasa.. lain la makanan tu atas meja kitakan..

Jasfyra said...

salam kenal...

bestnya makan2 resort tuh.mcm2 ada kan..napa xmkn bnyk?ala...ruginya..kalo saya,mesti dah pulun mcm2..kekekee...cam ne lah nk diet kan

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
berselera nengok tuan puteri tu duk makan.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...