About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, September 09, 2008

Jannah buli abah..

Mase kami kursus seminggu hari tu, Jannah memang rindu kat aku ngan hubby.. tiap2 pagi bangun tidor mesti tanya kami..begitu gak kalo nak tidor..semua namer dia sebut..tapi nama aku ngan hubby lah yg banyak sekali..
Jadi, biler balik dari kursus kami terus balik kg jumpa Jannah & Rizqi..hubby sampai2 jer terus layan Jannah..agaknyer dah terlalu penat, dah terlelap..Jannah lak tak terlepas peluang membuli abahnyer yg tengah syok nak terlelap tu..habis sikat ngan bedak dia capai..ngan pakai pampers jer..jannah!jannah! awak ni kelakar lah...
oo nak tidor yer..meh jannah upkan abah..sikat rambut, pas tu pakai bedak mama amik gambar abah ni.!!..abah tengok kamera!!Dan ni hasilnyer..

tengok Jannah pun pakai gak..

anak beranak yg sehati sejiwa..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

Hirda Ibrahim said...

ha ha ha..
yg bestnya abah pun sporting tuhh...

lieya_latif said...

hai kak iena....lieya pun dah ade blog tau....kui kui kui ...buat2 le terkejut....kehk eh keh kak, sudi2 le jenguk blog lieya yeak nanti....

mak oiii anak dare ni buli ayah die....abis dah cam tepung gomak haaaa.....abis leee jannah oii, stock bedak sebulan...keh keh keh keh

zAnA said...

melepas rindu camtu skali yerk jannah...sib baik adik rizqi tak join kan....kalu tak lagi happening...
xpe, abah sporting kan jannah....
mama kena tak? hik hik hik

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...