About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, September 08, 2008

Tamin Jannah


Tamin Jannah yg tak mo makan.. 2 minggu lepas mase aku p kursus network kat melaka, aku jln2 kat MP..maser tu guardian tengah wat sale vitamin..so, aku belilah 3 jenis tamin ni.. kawan aku pun ader recommendkan kat aku vitamin ni..dia kata anak dia suker makan..

Bukannyer aper, aku risau jannah ni dok terlalu suker pada guler2 ni..aku takut makan guler2 ni menyebabkan gigi tak cantik dan paling utama penyakit kencing manis.. tapi kalo dia tengah meraung2, taler kan guker2 ni pasti senyap..siap cakap nak agi "nak lagi"..adoii...Ok vitamin ni ader 3 jenis :

1. BCO + Lysine- kuat selera makan
2.Vitamin C
3. MV + Omega 3 - IQ
Tapi yg hampehnyer dia tak nak makan..dia cakap "ubat"..adushh.. buat rabis duit aku jer..abis sapa nak makan?? takkan Rizqi kot?? aku ngan hubby dah terlebih tamin ni.. siap nak passing2 lagi kat sesiapa yg memerlukan...
So, kesimpulannya : apa yg anak org lain suker makan, tak semestinya anak kita suker makan..pas ni nak cuba beli tamin mcm Sue belikan untuk maryam..beli paket kecik dulu..kalau suker beli yg besar nyer....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

6 pesanan:

Ayong said...

eh bagus lah tamin ni..ada mcm2jenis..satu set tu berapa kak iena??

Iena@MaMaJannah&Rizqi said...

rasernyer satu set RM40++ cam tu.. sib baik yong jauh, kalo tak kak iena dah bagi FOC.. baru luak 2,3 biji jer...

Hirda Ibrahim said...

hardy x mo mkn segala mak nenek tamin ok? yg dia mkn scott emulsion je. yg tamin tablet, jelly segala dia luah.
sama le iena oi, kalu coklat cepatttt je. melalak2 meraung2 kalu x kasi...

Nazathul Hamimi said...

eina semalam aku baru balik kg. tapi lalu tangkak lebih kurang 9.30 mlm gitu.. balik kl lepas bukak pose...

tamin ni tablet ke chewable? dia boleh tau plak rasa ubat ek.. heheh kelakar lah jannah ni

Mimi~MommyNajeeb said...

setelah singgah ke blog Hirda..ternampak link K.Iena..
Banyak nyer tamin Jannah mama borong..
Tapi betoi la..budak kecik kalo bole x suka satu benda..takleh paksa dah..

wanie said...

byk nye vitamin jannah...irfan makan appeton multivitamin with lysine...tapi dia nak kita potong kecik2 dulu baru dia nak makan...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...