About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, September 11, 2008

Zaman dolu-dolu kaler..

Keh..kehh pecah perut aku pagi2 buter ni...
Kelakau betul tengok wajah aku zaman dolu-dolu kaler.. korang tengoklah variasi gambar aku dari zaman 70-an hingga 2000..tapi yg penting aku tetap cun okehh..jadi rebutan jejaka melaya..keh..keh..kehh.paling aku tak tahan tahun 1978 ..seksi giler..aku dapat ni dari blogs member kolej aku.. http://norazida.blogspot.com... kalau korang nak cuba, click http://www.yearbookyourself.com/...Ok selamat mencuba..

Ni gambar aku hari ni...tahun 2008

tahun 1970-an 19741978..keh..keh..
1990


1986

1998 2000


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

nor_azida said...

sebijik la zaman dahulu kala....wakakak...ko try la utk syahrir...aku try utk yusla...mesti lawak

Su Hana said...

hahahahahaha..lawak la ...skrg ni mcm2 leh buat kan? xpe akak tetap mantain cute!!!

☆ lieya latif ☆ said...

kahkahkah kah kah kah lawak laa kak iena...pecah perut ketawa ni...guling2 lagi haaaa kih kih kih...tapi comel plak...lagi2 yg rambut kerinting alfro tu....muwahahahahah.... tak sanggup laa lieya nak buat...tak tahan nanti tgk muke sendiri....kui kui kui

Hirda Ibrahim said...

ha ha ha..hg buat lawak pagi. aku gelak besaq ko!! yg 1978 tu real sgt!! ha ha ha

Unknown said...

eeeee idok lerrrr aku terima kome sebagai kawan kalooo ghoperrr dah mcm ituuuu

wanie said...

kahkahkah..kelakarla...macam real je...nak try jugak la nanti

yantz-yeem said...

eee...lawak nyer gambo2 nie...xpe berjaya gak wat org senyum2 sokmo pepeagi cenggini eks..

yong ibu chem said...

la....lawak gler kak iena oiiiii! mmg lawakkkkkkkkkk!time taip comment ni pun terbahak2 gelak sengsorang tau!
tapi nape link tu tak leh bukak lah kak?????

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...