About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, September 12, 2008

heppy 25 months my princess..

08.09.08 :: Puteri mama abah Nur Jannah dah 25 bulan...makin cerdik, makin notty..dah pandai sebut perkataan yg opposite..panas,sejuk..nak, tak nak..baik, jahat..kuat makan..pagi2 celik jer mata dah sebut "nak acik"..nak nasik.. lauk pun memilih..udang ngan ayam jer dia layan...yg pastinyer dia memang penyayang ngan adik dia....dia leh duduk jaga adik dia kalau mama p mandi..setakat ni mama ngintai dia dalam diam2 dia tak pernah usik adik dia..cuma kalau adik dia merengek ckit, cepat2 dia mik susu n sumbat kat mulut rizqi..
Baju ni lak aku memang dah lamer suker..dari masa zaman anak dara lagi aku berkenan sangat kalo tengok anak cina pakai baju ni...aku panggil baju daun terup..cute sangat budak2 pompuan pakai...
sempat lagi minum cucu

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

Sue@MamaMaryam said...

hepi 25 months jannah !!! moga sihat sokmo..:) akak sy pun suka bj tu..sy ada beli masa p langkawi kaler oren lagi...hahaha

Hirda Ibrahim said...

happy 25th months jannah..
hihihi..mama siap ngintai tgk jannah buat rizqi ke x tu...
re: atleast ko bwk jannah. aku selamba pi tapau sorang2. aku 1-3 hari posa, aku 'coti'. kat opis lapaq gila. so balik, aku pi drivethru mcd. tapau mcshaker fries. budak mcd jantan tu leh buat lawak bengong.

budak mcd: selamat thari kak, aik awal berbuka?? (sambil senyum sumbing)
me: jgn sibuk buleh x?? (dgn muka x dak mood+penat+lapaq)
budak mcd: (senyum tersipu2. termalu aa tu)

lieya_latif said...

alahai kak iena, jannah cam mia kan...dah le same pandai melawa pastu pandai laak jaga adik die.,...kelako plak bace sumbat rizqi ngan susu tu...okeyle tu, senang le kak iena nak buat keje umah....mmg baik la kak long jannah nie....he he he he

lieya pun same, kalo dah suke baju tu...baju tu ajeklaa kasi lenjan kat anak, sampai naik lusuh dah....he he he he

Cik Puan Mimi said...

happy 25 months.. dah besar dah... wah pagi2 dah nak cari nasik?? bagus ah.. kalau farhan tu jangan harap ler.. pagi2 mesti nak susu..

re :-ala na, kau jangan la majuk.. aku camna ntah boleh lupa letak nama ko... so aku dah tulis semula nama kau kat blog aku.. gi amik ek.. jangan merajuk lagi taw.. hehehe

Ayong said...

jannah dah besar! mesti rasa kejapkan anak2 kita membesar kan kak...tak lama lagi..bermenantu lak kita hehehehehehe

Mimi~Mommy Lil' N said...

Happy 25 months Jannah..Dah big girl, pandai jaga adik..anak sulung pompuan camtu la kan..caring abih..
Aunty suka la baju Jannah..kaler pun lawa sbb favorite kaler aunty tu..hihih..

`aza`~ummie afiq~ said...

Happy 25th months jannah :)cute sangat jannah pakai baju tuu...seeekkssiii yooouuu...hehehe

eija28 said...

wah...jannah dah besar erk....kejap jerk membesar ank2 nie kan kak eina...bertemu kita di alam blog plak!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...