About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, September 18, 2008

First time dapat award...



Keh..keh.. cian aku first time dapat award..siap remind kat mimi lagi..

Apa-apa pun aku nak ucapkan tima kacih kat CIK PUAN MIMI @ mamafarhan&emily atas kesudian bagi aku award ni...aku ni org baru dlm dunia blog ni...
Aku tahu semua org dah dapat award ni..so aku tak tau nak bagi sesiaper lagi...siapa nak, amikklah yer...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

lieya_latif said...

kak iena....aku dah bace kisah ko ngan kak mimi pasal arward tu....kelako giler....hik hik hik

haaaa puas hati tak dpt dah ni....he he he he he

Hirda Ibrahim said...

akhirnyaaaa....
amik ko..dpt gak award.. hahah
aku cam ko la selalunya x pernah dpr kasi award kat sapa2 coz semua kompem dh dpt...

azlinah kamsin said...

terrorla ko buat blog ni....tunggu turn aku lak.ntah bila yek...mggu dpn,bln dpn,thn dpn,bla...bla

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...