About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, September 23, 2008

Rizqi comel...

Rizqi sejuk..baru lepas mandi..


senyum ni milik sapa Rizqi???







❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

8 pesanan:

Sue@MamaMaryam said...

mmg kompom comel!!! geram tgk..cam muka akak byk arr... bulat jek.. hiks..larikssssssssssssssssss

Zanna_MamaBatrice said...

200% setuju
rizqi mmg comel....muke ikut kak ina....sejuk perut ibu mengandung....
geramnyer ler ngan rizqi nie...bam bam tul...nie kalu peluk sedap nyer kak...........

suke ler gambar rizqi ngan topi stylo tu..........

Sham Ummi Echa said...

putih melepaks anak ko nih... nnt kalo aku nak peknen nnt aku nk tgk muka rizqi lelama.. biar nnt anak aku boy gak n comei cam rizqi..

Mimi~Najeeb said...

comey..putih melepak. besar esok musti encem ni. Muka K.Iena banyak....boy ikut muka mama org ckp 'sejuk' :D

Hirda Ibrahim said...

senyum itu milik auntie HIRDA...muahahaha....
rizqi, double chin tu yg mahals tuuuu....

lieya_latif said...

mmg comel!!!!!!!!!!!! geram betul tgk anak ko ni kak iena...rase cam nak geget jek....he he he he

muah muah muah tuk rizqi

Cik Puan Mimi said...

eina, peha rizqi tu berketak2 la.. orang kata semangat sungguh kalau camtu.. memang betul confirm muka kau si rizqi tu.. tak pe baby boy ikut muka mak.. sherasi bershama.. hehehe

Ayong said...

akak..rizqi cenyum sejibik muka akak!
hehehehe kak anis pun ckp mcm tu..kiuttt la....bila dpt jumpa lagik ni?????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...